Szanowni Państwo, Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy zorganizować Konferencję, która będzie swoistym forum wymiany doświadczeń połączonych z wiedzą profesjonalistów w dziedzinie Bezpieczeństwa Informacji. Drugi dzień spotkania to praktyczne Warsztaty, podczas których Uczestnicy, pod okiem najlepszych ekspertów będą mieli okazję wykorzystać posiadaną wiedzę w praktyce.
Kreator Bezpieczeństwa - potrzeby i możliwości 26 – 27 kwietnia 2017 r., Warszawa Golden Floor Plaza, Warszawa
Konferencja odbędzie się w formule dwudniowej. Pierwszy dzień konferencji składa się z trzech bloków tematycznych: • Bezpieczeństwo Informacji – o Bezpieczeństwie Informacji mówi się już praktycznie w każdej dziedzinie życia, staramy się chronić nasze dane firmowe - stanowiące tajemnicę przedsiębiorstw, ustawodawcy nakładają na firmy obowiązki wynikające z tajemnic służbowych ale także coraz częściej chcemy chronić nasze dane prywatne. Na Konferencji opowiemy o tym czym jest System Bezpieczeństwa Informacji, jak skutecznie wdrożyć go w organizacji, a także o odpowiedzialności za ewentualny wyciek informacji. • Ochrona Danych Osobowych – z Danymi Osobowymi stykamy się na każdym kroku, każda firma przetwarza dane osobowe w mniejszym lub większym zakresie i każda zgodnie z przepisami prawa zobowiązana jest do ich ochrony. Podczas Konferencji postaramy się odpowiedzieć jak skutecznie chronić dane, jak przygotować się do pełnienia funkcji Administratora Danych Osobowych oraz w jaki sposób przygotować się na ewentualną kontrolę GIODO. • Inżynieria socjalna – Socjotechnika – to stosunkowo nowe zagadnienie, które coraz częściej możemy usłyszeć w mediach i prasie. Czym jest tak naprawdę socjotechnika, kim może być socjotechnik i jak nie paść jego ofiarą? Na wszystkie te pytania będziemy szukać odpowiedzi w bloku poświęconym Inżynierii socjalnej.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM KONFERENCJI I DZIEŃ
Drugi dzień to trzy równoległe warsztaty, na których Uczestnicy będą mieli okazję w praktyczny sposób sprawdzić swoją wiedzę w danym obszarze, zadać prowadzącym nurtujące ich pytania oraz wymienić się doświadczeniami z innymi Uczestnikami konferencji. Każdy z uczestników sam wybiera warsztaty, w których chce wziąć udział. Warsztaty zostaną poprowadzone przez ekspertów w tych dziedzinach, czyli: - Klasyfikację Informacji - poprowadzi Dariusz Romańczuk - Jak przygotować plan sprawdzeń oraz jak wykonać sprawozdanie z sprawdzenia zgodności przetwarzania danych osobowych – poprowadzi Sylwia Czub-Kiełczewska - Człowiek w systemie bezpieczeństwa informacji – jak nie paść ofiarą socjotechniki – poprowadzi Jolanta Gasiewicz
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM WARSZTATÓW II DZIEŃ
ZAREJESTRUJ SIĘ!
KOSZTY UDZIAŁU / ZNIŻKI Udział w I dniu Konferencji – koszt 400 zł netto. Udział w II dniu Konferencji w jednym z trzech Warsztatów – koszt 600 zł netto. Udział w I i II dniu Konferencji – koszt 850 zł netto. 2 OSOBY Z FIRMY -15% 3 OSOBY Z FIRMY -20%
KOSZTY UDZIAŁU DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH Udział w I dniu Konferencji – koszt 300 zł netto. Udział w II dniu Konferencji w jednym z trzech Warsztatów – koszt 500 zł netto. Udział w I i II dniu Konferencji – koszt 700 zł netto.
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji to serdecznie zachęcamy do kontaktu.
Serdecznie zapraszamy!
Norbert Wilde Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 721 729 134 fax. +48 22 244 25 37 e-mail: norbert.wilde@successpoint.pl
|